بازرسی جرثقیل|بازرسی آسانسور|تست لیفتراک|ثبت شرکت

خدمات تست و بازرسی فنی و ایمنی آسانسور لیفتراک و جرثقیل و صدور گواهی سلامت جرثقیل ، لیفتراک، آسانسور

بازرسی جرثقیل|بازرسی آسانسور|تست لیفتراک|ثبت شرکت

خدمات تست و بازرسی فنی و ایمنی آسانسور لیفتراک و جرثقیل و صدور گواهی سلامت جرثقیل ، لیفتراک، آسانسور

  • ۰
  • ۰

خرید برند

خرید برند از آنجایی که برند به عنوان متمایز شدن کالای شما با دیگر محصولات می باشد بسیار حائز اهمیت است. برند یا علامت تجاری نوعی اسم، لوگو، تصویر و یا ترکیبی از آن ها می باشد که بر روی کالا و محصولات شما درج می شود تا مشتریان کالای شما را بخوبی بتوانند از دیگر محصولات کارخانه ها و شرکت ها تشخیص دهند.

وقتی شما شرکتی را تاسیس و ثبت می کنید باید زمانی را برای انتخاب برند و علامت تجاری برای محصولات صرف کنید  تا محصولات خود را روانه ی بازار کنید که این کار مستلزم دانش و مهارت کافی در این زمینه می باشد. برای رقابت در بازار، باید در انتخاب نام برند دقت و ظرافت بیشتری داشته باشید. نام برند باید بسیار زیبا و ساده و دلنشین باشد تا مشتری آن را بخاطر بسپارد.

حال شما با خرید برند آماده می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و دیگر لازم نیست تمام مراحل ثبت برند، استعلام برند و... را طی کنید. شما می توانید با مشاوره در موسسه حقوقی امیران ثبت برندهای  موجود در این موسسه متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری آن را از شخصی که به آن نیاز ندارند خریداری کنید، نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. این کار علاوه بر اینکه به شما قدرت انتخاب بین چندین برند را می دهد، باعث وارد شدن هر چه زودتر محصولات شما به بازار می شود که در نهایت منجر به سود رسانی بیشتر می گردد. علاوه بر این امکان خرید برند باعث می گردد که دیگر برندهایی که از سوی مالکانشان بدون استفاده است، تا زمان اتمام مهلت راکد نمانند و با انتقال به شخص دیگر شرایط استفاده مجدد از آنها فراهم گردد.

مراحل خرید برند تجاری

1)  انتخاب برند مورد نظر از برند های فروشی

2)  خواندن تمامی شرایط خرید برند تجاری

3)  تکمیل فرم برند آماده

4)  تماس کارشناسان موسسه امیران با شما و انجام توافقات فی مابین

5) عقد قرارداد موسسه امیران و خریدار، سپس پرداخت بیعانه به مبلغ 25 % از طرف خریدار

6) اخذ استعلام برند از اداره مالکیت معنوی (اداره ثبت برند)

7)  حضور فروشنده و خریدار در دفتر خانه جهت تنظیم سند صلح

8)  پرداخت حق الزحمه کارشناس برند در موسسه امیران از طرفین

9) تنظیم سند صلح و نقل و انتقال کامل برند به خریدار

کمیسیون خرید برند

به میزان ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بعنوان کمیسیون از هر طرف جداگانه دریافت خواهد شد.

جهت خرید برند می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی امیران ثبت تماس برقرار کنید و تمام کارهای ثبتی در خصوص خرید برند و ثبت شرکت در کرج را به وکلا و کارشناسان ما بسپارید که در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب از فروشنده خرید اری کرده و به صورت قانونی برند مورد نظر را به اسم شما به ثبت برساند.

 

 

 

 

 

 

 


  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • کاربر بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی