بازرسی جرثقیل|بازرسی آسانسور|تست لیفتراک|ثبت شرکت

خدمات تست و بازرسی فنی و ایمنی آسانسور لیفتراک و جرثقیل و صدور گواهی سلامت جرثقیل ، لیفتراک، آسانسور

بازرسی جرثقیل|بازرسی آسانسور|تست لیفتراک|ثبت شرکت

خدمات تست و بازرسی فنی و ایمنی آسانسور لیفتراک و جرثقیل و صدور گواهی سلامت جرثقیل ، لیفتراک، آسانسور

۱۸ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمییر یخچال

در عصر امروز با پیشرفت تکنولوژی برای نگهداری مواد غذایی سیستم سرمایشی بنام یخچال بوجود آمده است و نقش مهمی در خانه ها ایجاد کرده است. ممکن است بعد مدت ها استفاده از یخچال دچار مشکل شود و مجبور به تعمیررات آن شوید.

مشکلات متداول یخچال فریزر و ساید بای ساید که نیاز به تعمیر دارند :

یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.

واشر درب یخچال فریزر پاره شده است.

یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.

یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.

کمپرسور یخچال کار نمی کند.

یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.

آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی یخچال فریزر و در صورت تمایل جهت تعمیر یخچال در منزل برای شما ارسال شود.



  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

 

با به وجود آمدن ماشین ظرفشویی تحولی در آشپزخانه های مدرن ایجاد کرد و باعث راحتی برای خانم های خانه دار شد. ماشین ظرفشویی این امکان را فراهم می سازد تا هنگام استراحت شما، ظرفهای کثیف و چرب را شسته و تمیز کند. ولی با یک ماشین ظرفشویی خراب و کند، آرامش شما نیز به هم می خورد. دلایل مختلفی می تواند باعث ایجاد مشکل و خرابی برای دستگاه شما بشود.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی که نیاز به تعمیر دارند :

  • پایین بودن کیفیت شستشو

  • کدر بودن ظروف شیشه ای پس از شستشو

  • عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی بعد از شستشو

  • بوی نامطبوع ظروف بعد از شستشو

  • باقی ماندن مواد غذایی روی ظروف بعد از پایان شستشو

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین ظرفشویی بوش شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ظرفشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی ظرفشویی بوش و در صورت تمایل جهت تعمیر آن برای شما ارسال شود.


  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین وسایل های آشپزخانه ماشین لباسشویی می باشد که خرابی آن به معنای انباشته شدن لباس های کثیف و چرک می باشد. شما در مواجه با مشکلات متداول ماشین لباس شویی تان که در زیر ذکر شده  باید به تعمییر آن بپردازید.

 تعمییر ماشین لباسشویی در صرفه جویی هزینه به شما کمک می کند زیرا هزینه ی تعمییر یکماشین لباسشویی خیلی کمتر از هزینه ی خرید یک لباسشویی جدید می باشد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی که نیاز به تعمیر دارند

  • آبریزش ماشین لباسشویی

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

  • لباسشویی بوی بد می دهد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین لباسشویی شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی ماشین لباسشویی و در صورت تمایل جهت تعمیر آن برای شما ارسال شود.

 


  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

خرید برند

خرید برند از آنجایی که برند به عنوان متمایز شدن کالای شما با دیگر محصولات می باشد بسیار حائز اهمیت است. برند یا علامت تجاری نوعی اسم، لوگو، تصویر و یا ترکیبی از آن ها می باشد که بر روی کالا و محصولات شما درج می شود تا مشتریان کالای شما را بخوبی بتوانند از دیگر محصولات کارخانه ها و شرکت ها تشخیص دهند.

وقتی شما شرکتی را تاسیس و ثبت می کنید باید زمانی را برای انتخاب برند و علامت تجاری برای محصولات صرف کنید  تا محصولات خود را روانه ی بازار کنید که این کار مستلزم دانش و مهارت کافی در این زمینه می باشد. برای رقابت در بازار، باید در انتخاب نام برند دقت و ظرافت بیشتری داشته باشید. نام برند باید بسیار زیبا و ساده و دلنشین باشد تا مشتری آن را بخاطر بسپارد.

حال شما با خرید برند آماده می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و دیگر لازم نیست تمام مراحل ثبت برند، استعلام برند و... را طی کنید. شما می توانید با مشاوره در موسسه حقوقی امیران ثبت برندهای  موجود در این موسسه متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری آن را از شخصی که به آن نیاز ندارند خریداری کنید، نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. این کار علاوه بر اینکه به شما قدرت انتخاب بین چندین برند را می دهد، باعث وارد شدن هر چه زودتر محصولات شما به بازار می شود که در نهایت منجر به سود رسانی بیشتر می گردد. علاوه بر این امکان خرید برند باعث می گردد که دیگر برندهایی که از سوی مالکانشان بدون استفاده است، تا زمان اتمام مهلت راکد نمانند و با انتقال به شخص دیگر شرایط استفاده مجدد از آنها فراهم گردد.

مراحل خرید برند تجاری

1)  انتخاب برند مورد نظر از برند های فروشی

2)  خواندن تمامی شرایط خرید برند تجاری

3)  تکمیل فرم برند آماده

4)  تماس کارشناسان موسسه امیران با شما و انجام توافقات فی مابین

5) عقد قرارداد موسسه امیران و خریدار، سپس پرداخت بیعانه به مبلغ 25 % از طرف خریدار

6) اخذ استعلام برند از اداره مالکیت معنوی (اداره ثبت برند)

7)  حضور فروشنده و خریدار در دفتر خانه جهت تنظیم سند صلح

8)  پرداخت حق الزحمه کارشناس برند در موسسه امیران از طرفین

9) تنظیم سند صلح و نقل و انتقال کامل برند به خریدار

کمیسیون خرید برند

به میزان ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بعنوان کمیسیون از هر طرف جداگانه دریافت خواهد شد.

جهت خرید برند می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی امیران ثبت تماس برقرار کنید و تمام کارهای ثبتی در خصوص خرید برند و ثبت شرکت در کرج را به وکلا و کارشناسان ما بسپارید که در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب از فروشنده خرید اری کرده و به صورت قانونی برند مورد نظر را به اسم شما به ثبت برساند.

 

 

 

 

 

 

 


  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در اصفهان

با توجه به پر جمعیت و بزرگ بودن شهر اصفهان افرادی که در زمینه ی شرکتی فعالیت می کنند برای جلو گیری از فعالیت افراد سود جو باید به ثبت شرکت در اصفهان اقدام کنند. ثبت شرکت باعث می شود که شرکت در راستای منظم فعالیت کند و وجه قانونی داشته باشد تا از تسهیلات بانکی و دولتی برخوردار شوند.

ثبت شرکت در اصفهان

اولین گام برای ثبت شرکت باید نوع و فعالیت شرکت خود را تعیین کرده و بدانید که در کدام زمینه می خواهید فعالیت کنید. ثبت شرکت در اصفهان در انواع مختلفی می باشد که عبارت اند از:

1) شرکت سهامی (سهامی خاص و سهامی عام)

2) شرکت با مسئولیت محدود

3) شرکت تضامنی

4) شرکت مختلط غیر سهامی

5) شرکت مختلط سهامی

6) شرکت نسبی

7) شرکت تعاونی (تولید و مصرف)


از آن جایی که موسسه حقوقی امیران ثبت در امور ثبتی سالیان سال تجربه دارد می تواند شما را در این امر یاری کند و تمام کارهای ثبتی شما مانند ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت در اصفهان و دیگر شهرهای ایران را تقبول کند و با بهره گیری از کارشناسان متخصص و وکلای پایه یک امور ثبتی را به صورت حرفه ای و با کیفیت و دقت بالا در کوتاه ترین زمان و با قیمتی مناسب انجام می دهد. جهت اطلاع از قیمت ها و مراحل انجام کار با کارشناسان موسسه حقوقی امیران ثبت تماس بگیرید.

 


  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت انفورماتیک به شرکت هایی اطلاق می شود که در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده باشند و موضوع فعالیت آنها صرفا در زمینه انفورماتیک باشد.

همانطور که می دانید شرکت ها به پنج دسته ی زیر گروه بندی می شوند :

  1. شرکتهای پیمانکاری
  2. شرکتهای مشاوران
  3. شرکتهای انفورماتیک
  4. شرکتهای انبوه سازان
  5. شرکتهای EPC

نحوه رتبه دهی ثبت شرکت انفورماتیک

این گونه شرکت ها برای بستن قراردادهای دولتی و احراز صلاحیت نیاز به گواهی رتبه بندی دارند که از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) صادر می گردد.

در رتبه بندی شرکت های انفورماتیک ملاک

  • نیروی انسانی
  • درآمد
  • پارامترهای رضایت مشتری ، که البته به عنوان ضریب کاهنده امتیازموثر است .

 

در روش اجرای آیین‌نامه نیروی انسانی، درآمد و رضایت مشتریان سه عامل اصلی ارزیابی شرکت‌ها هستند و سهم عامل نیروی انسانی 80 درصد و عامل درآمد 20 درصد از امتیاز کل شرکت است.

عامل رضایت مشتری یکی از موارد مورد نیاز رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی است که دبیرخانه شورا باید شیوه‌های تبدیل رضایت مشتری به ملاک‌های کمی را تعیین کند. تعیین شیوه تبدیل رضایت مشتری به ملاک‌های کمی از اولویت‌های فعلی شورا است زیرا به محض اینکه شرکتی رتبه یک را می‌گیرد به عامل رضایت مشتری بی‌توجه می‌شود آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی مصوب سال 83 است.

طبق آیین‌نامه شرکت‌هایی به‌عنوان ثبت شرکت‌ انفورماتیک احراز صلاحیت و رتبه‌بندی می‌شوند که :

  1. اساسنامه‌شان در ارتباط مستقیم با فعالیت‌های انفورماتیکی بوده
  2. دارای مدیر عامل تمام وقت با مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته‌های مرتبط باشد.
  3. حداقل دو نفر کارشناس تمام وقت داشته باشند.

به شرکت‌های تازه تاسیس که هنوز یک سال مالی از زمان تاسیس و یا فعالیت آن‌ها نگذشته باشد و قادر به ارائه اظهارنامه مالیاتی نباشند، برگه احراز صلاحیت موقت با دوره اعتبار یک سال داده خواهد شد.

 

انواع رتبه های شرکت های انفورماتیک

رتبه های شرکت های انفورماتیک در  7 پایه انجام می گیرد .

رتبه هفت مربوط به شرکت‌هایی است که تازه تاسیس هستند و هنوز اظهارنامه مالیاتی ندارند .

رتبه‌های 1 تا 6 مربوط به شرکت‌هایی است که سابقه کار دارند.

رشته های انفورماتیک :

شامل 15 رشته زیر هستند :

  • ارائه و پشتیبانی سخت‌افزاری Mainframe
  • تولید و ارائه رایانه‌های غیرMainframe
  • تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی
  • تولید و ارائه قطعات و ملزومات
  • تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری
  • ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزاری و نرم افزارهای حامل محتوا
  • ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه
  • سیستم و ابزارها
  • خدمات شبکه‌های اطلاع رسانی Providers
  • شبکه داده‌های رایانه ای و مخابراتی
  • امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات
  • مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی
  • آموزش و پژوهش
  • خدمات پشتیبانی
  • سیستم‌های ویژه و سیستم های اتوماسیون صنعتی

بعد از اینکه صلاحیت این شرکت ها احراز شد ، شرکت‌ها رتبه مناسب  خود را دریافت می‌کنند. هدف از تهیه این آیین نامه برای شرکت های انفورماتیک تخصصی‌ تر کردن فعالیت شرکت‌های انفورماتیک است و لازم است کارفرما ،که شرکت‌های دولتی هستند، در زمان ارجاع کار به رشته خاصی که شورا در آن زمینه رتبه داده است، دقت داشته باشند.

موسسه حقوقی امیران ثبت شرکت انفورماتیک را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و همچنین ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت برند در کرج، اخذ گرید در تمام رشته ها و رتبه ها را با کادری مجرب و وکلای پایه یک انجام می دهد.

 

  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد اقتصادی هر کشور را می توان شرکت ها دانست . شرکت ها بنگاه های اقتصادی مهم هر کشوری هستند ، که سهم بسزایی در رونق اقتصادی و صنعتی دارند . از این رو اهمیت ثبت شرکت در کرج مشخصص می گردد .

طبق قانون تجارت شرکت ها از لحاظ حقیقی یا حقوقی بودن به  هفت گروه دسته بندی می شوند . شرکت ها بعد از ثبت در اداره ثبت شرکت ها و اخذ شناسه ملی شرکت خود می توانند بطورکاملا قانونی فعالیت خود را آغاز نمایند .

انواع شرکت ها

در قانون تجارت شرکتها به اقسام گوناگونی تقسیم شده اند که شامل : شرکت سهامی ( عام و خاص) ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی ، شرکت تعاونی ، شرکت نسبی ، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی و موسسات غیرتجاری می باشند.

از انواع شرکت ذکر شده در بالا بیشترین آمار مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود است .شاید بتوان یکی از عوامل دخیل در این موضوع را این دانست که در ثبت شرکت با مسئولیت محدود  می توان با حداقل 2 نفر شریک و بدون نیاز به واریز سرمایه ی شرکت به حساب ، شرکت خود را به ثبت رساند .

جهت اقدام کردن برای ثبت شر

  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

ثبت مواد غذایی

در این مقاله می خواهیم به شما عزیزان اطلاعات کافی در زمینه ثبت برند مواد غذایی از جمله مدارک لازم ، مراحلی که باید تا ثبت برند طی شود خدمت شما عزیزان ارائه کنیم . نکته قابل ذکر این است که از آنجایی که ثبت برند کاری بسیار دشوار و زمانبر است بهتر است که آن را به یک موسسه حقوقی باسابقه بسپارید تا ظرف کمترین مدت زمان برند شما را به ثبت رساند . موسسه حقوقی امیران می تواند شما را در این زمینه یاری رساند .

تعریف ماده غذایی

به هر ماده ای که هر موجود زنده ای آن  را می خورد یا می آشامد غذا یا موادغذایی گفته می شود. که مایعات نوشیدنی نیز شامل آن می شود .هر ماده ای که برای تغذیه و حمایت بدن انسان مصرف شود ماده غذایی نام دارد. مواد غذایی اکثراً منشأ حیوانی و گیاهی دارد و مواد مغذی ضروری برای بدن انسان را تامین می کنند. مانند : کربوهیدرات ها، چربی ها، پروتئین ها، ویتامین ها یا مواد معدنی.

کلیه ی موادغذایی در چهار گروه اصلی زیر طبقه بندی می شوند :

  • گروه شیر و لبنیات : شیر، ماست ، پنیر، کشک و بستنی .
  • گروه گوشت، حبوبات و مغزها : انواع گوشت قرمز و سفید و سایر حبوبات .
  • گروه نان و غلات : انواع نان ، برنج ، ماکارونی ، گندم ، جو و ذرت .
  • گروه میوه ها و سبزیجات : انواع میوه ها و سبزیجات .

مزایای ثبت برند مواد غذایی

ثبت برند مواد غذایی می تواند برای دارندگان خود مزایای زیادی از قبیل  موارد زیر ایجاد نماید :

  • در اخذ موافقت نامه های اعطای نمایندگی می تواند نقش مهمی داشته باشد .
  • در بازاریابی محصولات شما می تواند موثر باشد .
  • به خود شرکت ها این انگیزه را می دهد تا در حفظ و بهبود کیفیت محصولات خود سرمایه گذاری کنند .
  • باعث تمایز شرکت شما از دیگر رقبا می گردد .
  • به مشتریان شما امکان تمیز محصولات شما از دیگر رقبای خود را می دهد .
  • منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیاز برای شما می باشد .

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند مواد غذایی

  1. دو نسخه ازاظهارنامه علامت که تکمیل شده باشد .
    2. کلیه مدارک شناسایی متقاضی
    الف ) مدارک شناسایی اشخاص حقیقی شامل : کپی شناسنامه و کارت ملی
    ب ) مدارک شناسایی اشخاص حقوقی شامل : آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت، تصویر شناسنامه وکارت ملی صاحبان امضا
    3. مدارک نماینده قانونی ( در صورتی که تقاضاء توسط نماینده قانونی مانند : وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضاء برای اشخاص حقوقی و... باشد می بایست مدارک آنها نیز ضمیمه گردد. )
    4. تصویر گرافیکی از برند (حداکثر 10×10 سانتی متر)
    5. ارائه مدارکی که نشاندهنده ی فعالیت شما در زمینه  رشته  در خواستی  باشد . به عنوان مثال جواز اعلامیه تأسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی یا پروانه کسب و...
    6. استفاده از حق تقدم :
    درصورتی که متقاضی یا متقاضیان ثبت بخواهند به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.
    7.تهیه یک نسخه از ظوابط وشرایط استفاده از علامت جمعی که می بایست به تأییدیه مقام صلاحیت دار رسیده باشد .
    8. رسید مربوط به پرداخت هزینه های قانونی .

مراحل ثبت برند مواد غذایی

  1. گام اول : استعلام برند . به منظور اینکه قبلا توسط اشخاص دیگر به ثبت نرسیده باشد .
  2. گام دوم : پس از انتخاب نام برند و تایید استعلام می بایست به اداره مالکیت معنوی به نشانی  http://iripo.ssaa.ir مراجعه نمایید و اطلاعات و مدارک لازم را ارسال نمایید و کد پیگیری دریافت کنید.
  3. گام سوم : پس از تکمیل اطلاعات در سامانه، ممکن است پاسخ اداره یکی از این سه حالت اخطار نقص، رد پرونده، آگهی نوبت اول باشد. که در حالت آگهی نوبت اول یعنی مشکلی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید.
  4. گام چهارم : بعد از انتشار آگهی نوبت اول بایستی مدارک به صورت فیزیکی به اداره مالکیت معنوی تحویل داده شود، و نسبت به پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول و هزینه حق الثبت اقدام نمایید.
  5. پس از گذشت زمان مقرر در صورتی که شخص یا اشخاصی نسبت به برند شما اعتراضی نداشته باشد باید برای آگهی نهایی و دریافت سند قطعی برند اقدام کنید.

 

چند نکته در خصوص ثبت برند مواد غذایی

  • مدت اعتبار هر برند ده سال است که البته تمدید این مدت بلامانع می باشد .
  • در صورتی که برندی به ثبت رسیده باشد ولی به مدت سه سال از تاریخ ثبت از آن استفاده نشده باشد هر شخص ذینفع می تواند ابطال آن را از قانونگذار درخواست نماید و نسبت به ثبت آن برند اقدام کنند .
  • هر نام برند فقط می تواند یک بار به ثبت رسیده باشد و ثبت دوباره نام برندی که قبلا در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد ممنوع است .

شایان ذکر است که در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه های ثبتی می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی امیران تماس حاصل فرمایید .

امیران ارائه دهنده کلیه خدمات ثبتی از جمله ثبت برند در کرج ، ثبت شرکت در کرج ، صدور کارت بازرگانی و ... در استان البرز می باشد .

  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

جواز تاسیس

جواز تاسیس به مجوزی که از طرف وزارت صنایع و معادن بر افرادی که قصد سرمایه گذاری در یک فعالیت صنعتی را دارند اعطا می گردد. این مجوز براساس یک سری از دستورالعمل ها تعیین می شوند. متن کلی این دستورالعمل شامل تعاریفی است که در ادامه به تعریف آن می پردازیم .

کلیات و تعاریف

وزارت

منطور همان وزارت صنعت معدن و تجارت است.

سازمان

تمامی سازمان های استانی که زیرمجموعه وزارت صنعت هستند.

فعالیت صنعتی

کلیه فعالیت های اقتصادی که با بهره گیری از نیروی انسانی، ماشین آلات، عملیات تحقیقات، طراحی و یا مهندسی منجر به تولید کالا، نرم افزار و یا ارائه خدمات شده و ارزش افزوده ایجاد کند. علاوه برموارد ذکر شده ، بازسازی و نوسازی کالاهای مستعمل با شمارگان انبوه و بازیافت در مقیاس مناسب نیز فعالیت صنعتی نامیده می شوند.

سرمایه گذاری صنعتی

به کلیه سرمایه گذاری هایی که توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی در فعالیت های  صنعتی، براساس یک سری از قوانین ، انجام می گیرد سرمایه گذاری صنعتی می نامند.

واحد صنعتی

مکان یا مجموعه ای از ماشین آلات، نهاده های تولید، فناوری، نیروی کار، ساختمان ها و تاسیسات به منظور تولید محصول ایجاد شده است. واحدهای صنعتی در سه مقیاس کوچک، متوسط و بزرگ تعریف می شوند که براساس تعاریف هر کشور ممکن است اندازه آن متفاوت باشد.

ظرفیت تولید

میزان کاری که هر واحد صنعتی بنا به میزان ماشین آلات و امکانات تولیدی خود انجام می دهد. معیار ظرفیت تولید  بر اساس ساعات و روزهای کاری سال و با توجه به ماهیت تولید تعیین می شود.

روش های تولید

تولید براساس چند روش انجام می گیرد :

  1. روش کارخانه ای یکپارچه
  2. تولید پیمانی
  3. تولید بدون کارخانه

تولیدی که به منظور راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات، ارزیابی ظرفیت و تنظیم کیفیت محصول یا محصولات انجام می گیرد، تولید آزمایشی نام دارد. در تولید بدون کارخانه تولید کننده با تمرکز بر تحقیق و توسعه، طراحی، بازاریابی و استفاده از نام تجاری محصولاتی را با بهره گیری از امکانات، تجهیزات و ظرفیت های تولید دیگران عرضه می کند.

جواز تاسیس

سندی است که بیانگر پیش بینی میزان ظرفیت و نوع تولید برای محصول یا گروهی از محصولات است. این سند بعد ازاینکه متقاضی یک سری از مدارک و پرسشنامه ها را تکمیل کرد برای متقاضی صادر می شود.

پروانه بهره برداری

مدرکی است که نشانگر نوع و ظرفیت تولیدی یک واحد صنعتی برای یک یا گروهی از محصولات در مکانی معین است.

شناسه کسب و کار

شناسه منحصربه فرد برای هر متقاضی است، که این شناسه بر روی هرمجوز درج می شود.

بهین یاب

پایگاه اطلاعاتی که خدمات وزارت صنعت را نمایش می دهد.

صدور جواز تاسیس

جواز تاسیس جوازی است که برای ایجاد ظرفیت های جدید، انتقال، توسعه و تکمیل ظرفیت های موجود صادر می شود که شامل : شناسه کسب و کار، شماره و تاریخ ثبت دبیرخانه، شرایط مربوط به جواز، نام و شناسه شخص حقیقی یا حقوقی دارنده جواز، فهرست محصولات، پیش بینی سرمایه گذاری، اشتغال، ظرفیت، ارزش ماشین آلات داخلی و خارجی، تعیین مدت اجرای طرح و دوره گزارش پیشرفت پروژه می باشد.

 

نکاتی در خصوص جواز تاسیس

  • مدت اعتبار جواز تاسیس صادر شده 12 ماه است که می توان با ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی ،درصورتی که به تائید سازمان برسد، برای یک دوره دیگر تمدید کرد.
  • صدور جواز تاسیس به نام چند شخص حقیقی و یا چند شخص حقوقی مجاز نیست.
  • صدور جواز تاسیس در شعاع 120 کیلومتری تهران و 50 کیلومتری اصفهان و صرفا بر اساس مصوبات مراجع ذیصلاح مجاز است.
  • برای تغییر نام دارنده جواز تاسیس می بایست روزنامه رسمی برای شخص حقوقی و گواهی دفاتر اسناد رسمی برای شخص حقیقی ارائه گردد.
  • صدور جواز تاسیس در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عهده سازمان مسئول منطقه است.

 

مدارک اخذ جواز تاسیس

  • طرح توجیهی
  • کپی مدارک شناسایی
  • کپی مدارک شرکت (در صورتیکه متقاضی شخصیتی حقوقی باشد.)

موسسه حقوقی امیران ارائه دهنده کلیه خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند در کرج ، خرید و فروش انواع گرید و برند آماده در کرج ،تهران ،شیراز و کلیه استانهای کشور می باشد.

  • کاربر بلاگ
  • ۰
  • ۰

خرید برند در شیراز

از آن جایی که شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس است و جمعیت آن طبق آمار نفوس و مسکن ۱٬۷۱۲٬۷۴۵ می باشد، ثبت و خرید برند در شیراز را می توان به عنوان سرمایه گذاری در این شهر نگاه کرد  و به علت توریستی بودن این شهر سودی برای سرمایه گذاران می باشد.

مراحل خرید برند در شیراز

1-انتخاب برند مورد نظر

2-استعلام برند از اداره مالکیت صنعتی ( در هنگام انتقال برند، می بایست به مدت اعتبار گواهی ثبت توجه شود که منقضی نشده باشد).

3- حضور فروشنده و خریدار در دفتر خانه جهت تنظیم سند صلح

4-تنظیم سند و انتقال کامل برند به خریدار

5- انتشار آگهی انتقال علامت در روزنامه رسمی کشور

فواید خرید برند آماده در شیراز

خرید برند آماده در شیراز یکی از بهترین گزینه برای شروع کسب و کار جدید است و می تواند موفقیت شما را در این زمینه چندیدن برابر کند زیرا شما با خرید برند در شیرازکه یک برند ثبت شده و آماده می باشد، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و بسایر سریع تر از آنچه که فکر می کنید صاحب برند شوید.

شما می توانید برای خرید برند درشیراز با مشاورین ما در شرکت امیران ثبت در تماس باشید و تمام فعالیت های خود در خصوص ثبت برند،خرید برند در شیراز را به وکلای پایه یک و کادر متخصص ما بسپارید.  

  • کاربر بلاگ